Bonprix je nemecká firma, ktorá bola založená v roku 1986 ako dcérska spoločnosť Otto Group. Zaoberá sa zásielkovým predajom v oblasti módy. Produktový sortiment Bonprix zahŕňa dámske, pánske a detské oblečenie, ale tiež textilné výrobky a potreby do domácnosti.
Pevný základ
Základný kameň spoločnosti položili Hans-Joachim Mundt a Michael Newe a v roku 1988 nastúpil do vedenia Josef Teeken. Niekoľko týždňov po založení spoločnosti prišiel na trh prvý katalóg, ktorý mal 32 strán, v roku 2015 mal už viac ako 200 strán.
Obrovská obľuba
Od roku 1997 podniká Bonprix na internete, odkiaľ pochádza viac ako 50 percent objednávok. Tento odevný podnik má v súčasnosti viac ako 70 obchodov v Nemecku a 30 v Rakúsku, vo Švajčiarsku a v Taliansku s celkovým počtom zamestnancov okolo 4 000. Na slovenskom trhu firmu reprezentuje poľská spoločnosť Bonprix. Od roku 2016 tento internetový obchod navštevuje mesačne viac ako jeden milión používateľov.
Štandard kvality i udržateľnosť
Bonprix má overený postup testovania kvality svojich produktov, takzvaný štandard Ecotex. Jeho pokyny vychádzajú z normy Oeko-Tex Standard 100. Spoločnosť Bonprix je veľmi pokroková, moderná a aktívna aj v otázkach udržateľnosti. Pri výrobe sa zameriavajú na minimalizáciu negatívneho vplyvu na životné prostredie a klímu, a to v krajinách, kde sa vyrábajú ich produkty, ako aj v centrále v Hamburgu. Zameriavajú sa na celý proces od pestovania surovín až po spotrebu zákazníkov.
Jedna z najlepších v Nemecku
Spoločnosť sa pýši titulom jednej z 10 najlepších zásielkových spoločností v Nemecku a dnes oslovuje viac ako 30 miliónov zákazníkov. S obratom 1,5 miliardy eur vo finančnom roku 2016/17 je spoločnosť jednou z najvýnosnejších spoločností v skupine Otto.
Móda podľa Bonprix
Bonprix miluje život a dôverne pozná potreby žien či už v každodenných hektických chvíľach alebo počas výnimočných životných udalosti. A chce byť pri ženách počas ich každodenných dní aj slávnostných momentoch. Bonprix chce, aby sa jeho zákazníčky cítili sebavedomo a pôvabne. No okrem vonkajšieho výzoru tiež chce, aby sa ženy rovnako dobre cítili aj vo vnútri. Na svojich stránkach okrem iného zákazníčkam radí rôznymi návodmi aj pri výbere správnej veľkosti či strihu oblečenia.
Štandard kvality i udržateľnosť
Bonprix má overený postup testovania kvality svojich produktov, takzvaný štandard Ecotex. Jeho pokyny vychádzajú z normy Oeko-Tex Standard 100. Spoločnosť Bonprix je veľmi pokroková, moderná a aktívna aj v otázkach udržateľnosti. Pri výrobe sa zameriavajú na minimalizáciu negatívneho vplyvu na životné prostredie a klímu, a to v krajinách, kde sa vyrábajú ich produkty, ako aj v centrále v Hamburgu. Zameriavajú sa na celý proces od pestovania surovín až po spotrebu zákazníkov.
Značka BONPRIX
Bonprix je nemecká firma, ktorá bola založená v roku 1986 ako dcérska spoločnosť Otto Group. Zaoberá sa zásielkovým predajom v oblasti módy. Produktový sortiment Bonprix zahŕňa dámske, pánske a detské oblečenie, ale tiež textilné výrobky a potreby do domácnosti.
Bonprix – obľúbená u žien
Bonprix miluje život a dôverne pozná potreby žien či už v každodenných hektických chvíľach alebo počas výnimočných životných udalosti. A chce byť pri ženách počas ich každodenných dní aj slávnostných momentoch. Bonprix chce, aby sa jeho zákazníčky cítili sebavedomo a pôvabne. No okrem vonkajšieho výzoru tiež chce, aby sa ženy rovnako dobre cítili aj vo vnútri. Na svojich stránkach okrem iného zákazníčkam radí rôznymi návodmi aj pri výbere správnej veľkosti či strihu oblečenia.
Kvalitné a dostupné oblečenie od Bonprix
Bonprix má overený postup testovania kvality svojich produktov, takzvaný štandard Ecotex. Jeho pokyny vychádzajú z normy Oeko-Tex Standard 100. Spoločnosť Bonprix je veľmi pokroková, moderná a aktívna aj v otázkach udržateľnosti. Pri výrobe sa zameriavajú na minimalizáciu negatívneho vplyvu na životné prostredie a klímu, a to v krajinách, kde sa vyrábajú ich produkty, ako aj v centrále v Hamburgu. Zameriavajú sa na celý proces od pestovania surovín až po spotrebu zákazníkov.